Imperium Chaosu

Imperium Chaosu

sobota, 30 sierpnia 2014

XXI wiek czyli co ludzie uważają za piękne…

Dobry Wieczór! 

Ludzie XXI wieku są naprawdę dziwni. Cały ten wiek jest naprawdę dziwny. A temat jaki poruszę w tej notce jest chory. 

STOP
PIERDOLONEMU
PROPAGOWANIU
CHORÓB 
PSYCHICZNYCH
JAKO 
COŚ
PIĘKNEGO.
_____________________________________________________



Mój brat zabił się
W dwudziesty ósmy czwartek tego roku

Nie było mnie cztery dni w pracy
A moja mama chciała wiedzieć „Dlaczego?”
Mój brat
Był zawsze fanem piękna
Ale to co zrobił
Nie było ani trochę piękne.

W ostatnim tygodniu dostałam wiadomość
Że jedna z moich przyjaciółek z liceum
Przedawkowała
(znowu)
Tylko tym razem
Zaszła za daleko
A teraz jej nie ma.
Miałam trudności z zasypianiem w nocy
A jej matka
Przytuliła mnie mocno
I podziękowała mi za przyjście na nabożeństwo
Ale ja wcale
Nie chciałam tam być.
To nie jest
Piękne.
Dziewczyna z mojej ulicy
Miałaby w tamtym roku 21 urodziny
I ledwo sobie wyobrażam
Szalone chwile które mogłaby
(powinna)
Przeżyć.
Ale jest pogrzebana sześć metrów pod ziemią
Po upadku z 300
I nie zostawiła listu.
To nie jest
Piękne.
Mój pierwszy rok studiów
A moja współlokatorka była piękna
A ja chciałam być jak ona.
Ale ona się marnowała
Aż była
Prawie niewidoczna
A jeśli mrugnąłeś
Musiałeś szukać jej on nowa.
Teraz jej rodzice nie wspierają jej czesnego
Tylko płacą rachunki ze szpitala
Patrząc jak ich córka się kruszy.
To nie jest
Piękne.
Więc wszyscy możecie wziąć swoje narcystyczne
Uromantycznienie
I upiększanie
Cięcia się i zaburzeń odżywiania i popełniania samobójstwa
I wsadzić się sobie tak głęboko w dupę
Jak tylko możecie.
Głodzenie się nie jest piękne.
Zabijanie się nie jest piękne.
Smutek
Nie jest piękny
Ta notka którą piszę
Nie jest piękna.
Ale ty
Jesteś piękna
I to jest najwyższy cholerny czas żebyś zaczęła w to wierzyć.


Autor: 
http://runiqu.tumblr.com/]
Przetłumaczone przez Brudną Fetę
___________________________________________
Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ludzie XXI wieku uważają samookaleczenie za coś pięknego?
Uważają anoreksję za symbol siły?
Uważają samobójców za bohaterów?
*
*
*
Ludzie, którzy się tną to Anioły?
Kto to wszystko wymyślił?
Jestem osobą, która stosowała autoagresją. Nie jest z tego dumna. Nigdy nie uważałam tego za coś pięknego. Wręcz przeciwnie to największe gówno i bagno w jakie można się wpakować. To cholerstwo. Ludzie muszą być słabi psychicznie by sięgać po takie środki. To nie jest wyjście. To jest wejście w horror.
Cięcie się nie pomaga i kurewsko trudno z tego wyjść. (Ale da się. Warto walczyć
)
WIĘC POWIEDZICIE MI CO W TYM JEST PIĘKNEGO?!
*
*
*
Anoreksja.
Pra-ana, Pro-mia.
Wszystko przez to, że świat mody wykreował sylwetkę szkieletu.
Głodzenie się nie jest oznaką siły tylko głupoty.
Bycie chudym nie znaczy bycie pięknym.
Wystające koście nie znaczą ładne.*
*
*

Samobójcy to nie bohaterowie.
To tchórze. 
Przegrani. 
Czy kiedykolwiek ktoś z Was zastanawiał się co dzieje się z ludźmi, którzy naprawdę kochali osobę, która odebrała sobie życie? Z jego rodziną przyjaciółmi?

Pewnie większość wpada w taki dołek, że nie wychodzi z pokoju przez miesiąc. 
Niektórzy członkowie rodziny będę pewnie potrzebowali wizyty u psychologa by jakoś w końcu zaakceptować tą stratę. 
Ale przecież uważacie, że samobójstwo to piękna sprawa! Więc dalej po co żyć skoro można umrzeć!

       To wszystko jest chore. Ten świat jest chory. Podniecanie się pociętymi łapami i pseudo-smutnymi tekstami. Posiadajcie same smutne Emo blogi. Tumblry aski. A potem dziwcie się, że jesteście smutni i macie depresję jak uważacie, że to takie piękne, głębokie i doda wam ciekawości do waszego nudnego życia.



W DUPĘ SOBIE WSADŹCIE TAKIE PIĘKNO.



 "Nie powinieneś uważać

tego zdjęcia 
za piękne lub
interesujące lub 
romantyczne lub
głębokie.
Powinieneś uważać je
za smutne i okropne 
i złe.
Przestańcie romantyzować samookaleczanie.
To nie jest śliczne
to nie jest śmieszne
to nie jest "tragicznie piękne"
przestańcie"

PIĘKNO..
To uśmiech.
To miłość.
To muzyka.
To natura.
To życie.
To Bóg.
To my ludzie.
To jest piękno :












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz