Imperium Chaosu

Imperium Chaosu

poniedziałek, 1 września 2014

Marzenie o stworzeniu własnej rebelii.

*Witajcie*! 

Każdy ma marzenia. Ja też mam. I dążę do niego.
 Dziś trochę spraw, które dotyczą mnie.
Zapraszam.


Od dzieciństwa byłam związana z ciężką muzyką.
Metal.
Rock.
Punk.
I wszystkie podgatunki.
Od dzieciństwa też moim marzeniem było zostać taką "rockstar".
Zawsze wyobrażałam sobie siebie jak biegam po scenie i gitarą i wykrzykuje do tłumu okrzyki typu "Rozwalcie tę budę!".
Obecnie moje marzenie nadal jest takie same. Nadal chcę biegać po scenie z gitarą wykrzykują do tłumu to co powyżej. Ale wiele się zmieniło. I teraz naprawdę wierzę w to, że moje marzenia mogą się spełnić.
W grudniu 2013 roku otrzymałam swój pierwszy prawdziwy instrument. Gitarę akustyczną. Uczę się na niej grać odkąd ją dostałam. Nazwałam ją Rose. Chwila, w której na mój wuj wniósł ją zapakowaną do pokoju jak mój prezent Bożonarodzeniowy od rodziców rozwyłam się jak małe dziecko. Ale jeszcze przed tym czyli jakieś 3 miesiące wstecz  zaprzyjaźniłam się z NAJWSPANIALSZĄ OSOBĄ jaką mogłam. Właściwie to było podwójne poznanie. Wcześniej jej szczerze nienawidziłam, ale o tym innym razem. Dążę do do tego iż to właśnie ta osoba dała mi wiarę w to, że moje marzenie jest realne. 
Mój Aniołek gra na gitarze i jest moją najlepszą motywacją. 
To dzięki niej wytrwale uczę się. 
To właśnie dzięki niej powstał : 

The Rebellion
zespół założony 11 lutego 2014 roku przez dwie małolaty, które chciały spełnić marzenia. Żadna z nich nie miała jeszcze w pełni opanowanych umiejętności gitarowych, ale obie widziały jaką przyszłość chciały stworzyć. Tłum fanów, ostre brzmienie gitary i...
To na razie marzenia.


Nie połączyły nas jedynie podobne problemy, ale i wspólne marzenia.
The Rebellion jest naszym własnym celem. Stworzymy własną rebelię i będziemy podbiją serca ludzi. Dążymy do tego razem. I ja wierzę w to, że nam się uda. Już niedługo będę Was zapraszać na pierwszy koncert! Ostrzegam będzie rozpierdol. Mocne pogo. I dużo połamanych kończyn.

Komentujcie udostępniajcie. Jeśli macie jakieś ciekawe tematy, o których mogłabym napisać to piszcie śmiało. W końcu nie tworzę tego bloga dla siebie, ale dla Was! 
Pozdrawiam
Bromodragonfly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz